ŞİKAYETLERİN İNCELENMESİ VE ANLAŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜNE İLİŞKİN SÜREÇ

444 9 556 numaralı çağrı merkezinden, 0555 056 56 56 numaralı Whatsapp hattı üzerinden, “www.kolen.com.tr” internet adresi “ Tüketici “ alanından şikayet/Talep Portalından doğrudan ulaştırılan itiraz veya şikâyet başvurusu Şirketimiz tarafından şikayet yönetimi sisteminde kayıt altına alınmaktadır. 15 iş günü içerisinde yapılacak incelemenin ardından çağrı merkezi, telefon ve e-posta adresi tüketici şikayet/talep portalı aracılığı ile şikayet/itiraz sahibi müşteriye bilgilendirme yapılır. Şirketimiz, müşteri şikayet cevaplama süresinin bitmesini beklenmeden en kısa sürede cevap verilmesi ilkesiyle hareket eder.

Müşteri Memnuniyetini ilke edinmiş olan Şirketimiz, müşterilerin şikayet/itirazlarıyla ilgili çözüm sürecini anında işleme alarak en kısa sürede çözmeyi hedeflemektedir. Şirketimiz müşterilerimizin işlemlerini en kolay şekilde yapabilmelerini sağlayacak imkanlar geliştirmiş ve bu konu hakkında farklı iletişim kanalları ile alakalı çalışmalarına da devam etmektedir.


Her türlü talep, öneri ve şikayetiniz için KOLEN Tüketici portalı üzerinden bize anında ulaşabilirsiniz.
 
Başvuru Yap Başvuru Sorgula
Ağustos 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Temmuz 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Haziran 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Mayıs 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Nisan 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Mart 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Şubat 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ocak 2021 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Aralık 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Kasım 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ekim 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Eylül 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ağustos 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Temmuz 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Haziran 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Mayıs 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Nisan 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Mart 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Şubat 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ocak 2020 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Aralık 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Kasım 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ekim 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Eylül 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ağustos 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Temmuz 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Haziran 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Mayıs 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Nisan 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Mart 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Şubat 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Ocak 2019 - Tüketicilerden gelen şikayetler özet raporu için tıklayınız

Şikayet-Talep Özet Raporu